ANPC

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Telefonul consumatorilor
0219551

  • Diamantul, piatra naturala si imitatiile sale

    Diamantul, piatra naturala si imitatiile sale

  • Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cosmetice

    Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cosmetice

  • La achizitionarea jucariilor consumatorii sunt sfatuiti...

    La achizitionarea jucariilor consumatorii sunt sfatuiti...

  • Ce trebuie sa stiti cand vreti sa amanetati bijuteriile din metale pretioase

    Ce trebuie sa stiti cand vreti sa amanetati bijuteriile din metale pretioase

  • Ordonanta Nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora

    Ordonanta Nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora

INFO RECLAMATII

Cum faceți o reclamație?

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

FORMULAR DE SESIZARE ONLINE

INFO- util

Descarca placheta cu telefonul consumatorului

ACTIVITATEA PRESEDINTELUI ANPC

Restaurante cu specific asiatic, amendate de ANPC

Comisari ANPC din cadrul Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti a.. citeste tot

Comunicat de presa

In data de 13.05.2016 Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Mehedinti a fost informa.. citeste tot

Conformitatea, prezentarea, publicitatea si modul de comercializare a pestelui, preparatelor din peste preambalate si conservelor din peste

Avand in vedere consumul traditional de peste cu ocazia Sarbatorilor de Florii, in perioada 14-22.04.. citeste tot

Calitatea, modul de etichetare si comercializarea zaharului destinat consumului uman, verificate de ANPC

In perioada 16–26.02.2016, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat.. citeste tot

Reprezentanţii asociaţiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici, conform art.42 din O.G. nr. 21/1992.

Centrul de Solutionarea Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) este accesibil la acest link

fg          fg          fg
click pe imagini pentru marire