Tariful către acest număr de apel va fi considerat apel cu tarif normal conform rețelei și tipului de abonament al inițiatorului

Sfaturi la achiziționarea de jucării

Alegeți întotdeauna jucării potrivite pentru vârsta copilului, capacităţile şi aptitudinile sale; jucăriile trebuie să fie însoţite de avertismente generale privind grupa de vârstă recomandată care ajută la alegerea jucăriei;

Probleme cu un zbor?

Chiar în cazul anulării unui zbor din cauza unor probleme tehnice neprevăzute, operatorii de transport aerian au obligația să îi despăgubească pe pasageri

Sfaturi la achiziționarea de produse cosmetice

Alegeti intotdeauna produse cosmetice din magazine autorizate

Comunicate de Presă

Fii la curent cu activitatea și acțiunile întreprinse de ANPC

Control Voluntar pentru Operatorii Economici

Completează formularul dacă ai nevoie de consultanță specializată în domeniul protecției consumatorilor.

Formular Reclamații Întârziate

Completați formularul dacă reclamația dvs. nu a primit răspuns în termenul legal

Soluționarea Alternativă a Litigiilor. Ce este S.A.L. ?

Mecanism alternativ sistemului judiciar, a litigiilor naționale și transfrontaliere

Descoperă ultimele controale și acțiuni ale

Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor

30 octombrie 2024

Autoritatea Națională pentru protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat, în perioada 07 - 11.10.2024, la nivelul întregii țări, o serie de acțiuni de verificare a respectării prevederilor legale în domeniu, în săli și spații culturale precum: cinematografe, teatre, săli de concerte etc., ca parte a unei tematici de control. Au fost controlaţi 183 de operatori economici, […]

1 februarie 2024

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat, în a doua jumătate a lunii ianuarie a anului 2024, o amplă acțiune de verificare a modului în care este respectată legislația în vigoare în magazinele lanțului Mega Image, din întrega țară. Până în acest moment, au fost controlate 233 de unități, iar pentru neregulile constatate au […]

31 ianuarie 2024

  Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a controlat, în 29.01.2024, întreg lanțul de 23 de magazine, din România, aparținând operatorului economic Selgros Cash&Carry SRL, pentru a verifica modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu. În urma neregulilor constatate, comisarii ANPC au aplicat până în acest moment, verificările aflându-se încă în derulare, următoarele […]

Depune o reclamație online

Puteți depune o sesizare standard, cu număr de înregistrare, având regim juridic conform

"Procedurii generale privind rezolvarea reclamațiilor consumatorilor" sau

puteți efectua o informare rapidă, fără regim juridic, constituind posibilă bază pentru controalele și verificările tematice

Agenda Conducerii

Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor

ANPC a amendat cu aproape 200.000 lei comercianții de obiecte din metale prețioase din Sibiu

În perioada 04-06.09.2023, comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), însoțiți de specialiștii Direcției Metale Prețioase Pietre Prețioase și Proces Kimberley, din...

(CRPCR) București-Ilfov a desfășurat o amplă acțiune de control la 82 de operatori economici ...

Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea (CRPCR) București-Ilfov a desfășurat o amplă acțiune de control la 82 de operatori economici care își desfășoară activ...

ANPC a verificat aproape 100 de operatori economici din județul Sibiu, în doar două zile

În perioada 04-05.09.2023, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o amplă acțiune de control la operatori economici de pe raza județului Sibiu...

Soluționarea Alternativă a Litigiilor - Ce este S.A.L. ?

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.

Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.

Comunicate de presă ale Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor

25 octombrie 2024

Autoritatea Națională pentru protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat, în perioada 09 – 13.09.2024, la nivelul întregii țări, o serie de acțiuni de verificare a respectării prevederilor legale în domeniu, la comercializarea protezelor, ortezelor, scaunelor rulante, lentilelor de corecție aeriene și de contact, dispozitivelor auditive etc., vândute direct și online, ca parte a unei tematici de […]

5 septembrie 2024

Comisariatele pentru Protecția Consumatorilor Sector (CPCS) 1 și 2 din București au desfășurat, pe 04.09.2024, o serie de acțiuni de control operativ la unitățile de alimentațiepublică de tip fast-food, din lanțul ”Socului Kebab”,administrate de operatorul economic Optim Prosper Serv SRL, situate în sectoarele 2 și 3 ale Capitalei. În urma neregulilor constatate, echipele de control […]

3 septembrie 2024

Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Sector (CPCS) 4 din Bucurtești, a desfășurat, pe 02.09.2024, o acțiune de control operativ la o unitate de alimentație publică administrată de operatorul economic Zest Food SRL, din sectorul 4 al Capitalei. În urma neregulilor constatate, comisarii CPCS 4 au aplicat următoarele sancțiuni: - amenzi comtravenționale în valoare de 20.000 lei […]

ACADEMIA COMISARILOR

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a început, sub genericul ”Academia Comisarilor”, o serie de ample acțiuni de control, în care comisarii debutanti au posibilitatea să se specializeze și să învețe meserie, în teren, de la președintele instituției, Horia Constantinescu, și directorul general Paul Anghel – inițiatorii programului.

CARAVANA CONSUMATORILOR

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a demarat operațiunea ”Caravana consumatorilor”, un proiect care își propune realizarea unei abordări de control unitare, la nivelul tuturor structurilor teritoriale ale instituției, astfel încât intensitatea și frecvența acțiunilor de verificare a operatorilor economici din întreaga țară să păstreze același ritm al desfășurării.

VOLUNTARI ANPC

Cu toții vrem produse și servicii de calitate zi de zi. Vrei să ne ajuți să ne asigurăm că totul este în ordine? Devino voluntar ANPC! Vei merge pe teren, vei documenta fotografic eventualele nereguli, le vei comunica, iar ANPC se va ocupa de facilitarea remedierii lor. Împreună, ne asigurăm că beneficiem de cea mai bună experiență de consumator și responsabilizăm operatorii economici. Avem toți de câștigat!

Insolvența persoanelor fizice

Insolvența este acea stare a patrimoniului debitorului care se caracterizează prin insuficiența fondurilor bănești disponibile.

Laboratoarele LAREX

Laboratoarele preluate de la Centrul Național pentru Încercarea și Expertizarea Produselor. Laboratorul pentru analiza calității vinurilor și băuturilor alcoolice.

Direcția Metale Prețioase

Autorizarea operatorilor economici care efectuează operaţiuni cu metale preţioase şi pietre preţioase. Analiza şi marcarea obiectelor din metale preţioase.

Acest proiect este cofinanțat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 (POCA)

Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue. Site-ului web al Programului Operațional Capacitate Administrativă http://www.poca.ro. Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.

Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București

Program: Luni – Joi: 08:00 – 16:30 | Vineri: 08:00 – 14:00


Copyright © 2023 | Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Sari la conținut