ANPC

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Telefonul consumatorilor
0219551

  • Diamantul, piatra naturala si imitatiile sale

    Diamantul, piatra naturala si imitatiile sale

  • Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cosmetice

    Sfaturi pentru consumatorii care achiziţionează produse cosmetice

  • La achizitionarea jucariilor consumatorii sunt sfatuiti...

    La achizitionarea jucariilor consumatorii sunt sfatuiti...

  • Ce trebuie sa stiti cand vreti sa amanetati bijuteriile din metale pretioase

    Ce trebuie sa stiti cand vreti sa amanetati bijuteriile din metale pretioase

  • Ordonanta Nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora

    Ordonanta Nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora

INFO RECLAMATII

Cum faceți o reclamație?

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

FORMULAR DE SESIZARE ONLINE

INFO- util

Descarca placheta cu telefonul consumatorului

AGENDA CONDUCERII ANPC

Fructe si legume cu grad avansat de deteriorare, mucegaite sau deshidratate, descoperite in urma unui control ANPC

Astazi, 03 februarie 2017, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat la niv.. citeste tot

Comercializarea produselor din carne, verificata de ANPC

In perioada 21.11 – 09.12.2016, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfas.. citeste tot

Comerciantii de jucarii au primit amenzi de la ANPC de aproape 1 milion de lei

In perioada 07-18.11.2016, ANPC a desfasurat o actiune de verificare a respectarii prevederilor lega.. citeste tot

ANPC a verificat 514 unitati de service auto si a aplicat amenzi de peste 300.000 lei

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat un control de verificare a respec.. citeste tot

Reprezentanţii asociaţiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici, conform art.42 din O.G. nr. 21/1992.

Centrul de Solutionarea Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) este accesibil la acest link

fg          fg          fg
click pe imagini pentru marire


fg